RollerCoaster Tycoon 3 Platinum / בניית לונה פארק משלכם.

RollerCoaster Tycoon 3 Platinum / בניית לונה פארק משלכם.

שנת יציאה:2009
גודל קובץ:460MB
סיקור על המשחק הרגיל:
המשחק בנוי כך שהשחקן מקבל חלקת אדמה ומטרה כלשהי (לדוגמה להגיע למספר רב של מבקרים) כאשר מטרתו לבנות פארק שעשועים משגשג (זאת בהתאם למצבו הכספי) ולהגיע למטרה שנקבעה בתחילת השלב. לכשיצליח השחקן לעמוד במטרה, יעבור לפארק אחר עם מטרה שונה.
השחקן בוחר אלו מתקני שעשועים ומזנוני אוכל יהיו בפארק, כאשר את רכבות ההרים הוא יכול לעצב לפי רצונו. לרשות השחקן מגוון רחב של אמצעים לשיפור חזות הפארק ועיצוב הנוף: שבילים, תפאורות שונות, תאורת רחוב, שירותים, צמחייה ומתקני נוי. על מנת להרחיב את מגוון המתקנים שלרשותו עליו להשקיע כסף בחוכמה במחקר ובפיתוח של מתקנים חדשים. כמו כן על השחקן להעסיק צוות לפארק הכולל מנקים, טכנאים, בדרנים בתחפושת ושומרים, שתפקידם למנוע מהמבקרים להשחית את הפארק. לאחר פתיחת הפארק נדרש השחקן להתמודד עם סימולציות ניהול שונות. השחקן יכול לעקוב אחרי הכנסותיו - קיימת טבלת מעקב כספים שמראה כמה כסף נכנס ממכירת מזון ומשקאות, כסף שנכנס ממכירת כרטיסים לרכבות ההרים, וכן הוצאותיו - עלויות בגין בניית מתקנים חדשים ועלויות ניהול - העסקתם של הטכנאים ושל עובדי הניקיון.
בלב המשחק עומד תכנון רכבות ההרים כאשר הכלל הוא שככל שהרכבת יותר משוכללת כך היא עולה יותר כסף ויותר קשה להשגה. השחקן יכול לקבוע את אורכה, מהירותה ואת מספר ה"לופים" לפי רצונו. מתקנים נפוצים נוספים אותם יכול השחקן להציב בפארק הם גלגל ענק, קרוסלה, רכבת שדים, מגדלי תצפית, מבוכים וכדומה.

סיקור על תוספת המים:
Rollercoaster Tycoon 3: Soaked!, חבילת ההרחבה למשחק הניהול 'רולר קוסטר טייקון 3'. המשחק מיועד לבעלי המחשב האישי, וכמוהו גם חבילת ההרחבה. מפתחי המשחק מספרים כי הם רצו לתת לשחקנים עוד תוכן ממה שהם כל כך אהבו במשחק - רכבות הרים ושאר מתקנים. כמו כן, כדי שלא לשעמם, הם רצו לקחת את המשחק לכיוון חדש ולהרחיב את המשחקיות. כשחברת 'אטארי' הודיעה כי היא מוכנה להוציא את חבילת ההרחבה לקראת הקיץ, עלה הרעיון לנצל את העונה, ולהפוך את ההרחבה לקיצית במיוחד, עם שעשועי מים. כבר סיפרנו לכם כי בין שעשועי המים שהמפתחים סיפרו עליהם, נמצאות מגלשות מים, וזרנוקים איתם ניתן להשפריץ בצורה אינטראקטיבית על באי הפארק (שמצידם, לא פראיירים. אם מרטיבים אותם, הם יחזירו לכם במלחמת מים). עוד נמצא בחבילת ההרחבה החדשה בריכות מים שונות, שתוקמנה באזור מיוחד. לשחקן תהיה אפשרות לשלוט על המראה שלהן, ועל מה שהן תכלולנה. ניתן להוסיף לבריכות מגלשות מים, מקפצות שונות, מקווי מים חמים, וכסאות נוח. לתוך כל הרטוב, הרטוב הזה יתווספו גם אקווריומים שונים שהשחקן יוכלל עצב, ומופעי ראווה של לוויתנים ודולפינים מאולפים. כמובן, על השחקנים לזכור תמיד שדברים כאלה עולים כסף, ובסופו של יום, הפארק שלהם צריך להחזיר את ההשקעה העצומה במתקנים. חבילת ההרחבה לא תעסוק אך ורק בעולם המים, אלא יהיו בה גם תרחישים חדשים ומשימות לשחקן יחיד. רובם יערבו את התכנים המימיים. למשחקיות נוסף אלמנט חדש: אתגרים. שחקנים מנוסים יוכלו ליהנות מהם, ולזכות בשלל פרסים חדשים לפארק שלהם. המנוע הגרפי שופר, לקבלת אפקטים טובים של המים. יהיו פה השתקפויות רבות, עיוותים וטשטוש של מה שנמצא בצידו השני של אקווריום, וכו'. כדי להתרגש עוד יותר מהאפקט הגרפי, חבילת ההרחבה תאפשר לכם לבנות מעברים תת מימיים, בהם תוכלו לראות דגים שוחים.

סיקור על תוספת החיות:
חבילת ההרחבה החדשה צפויה להביא לפארק השעשועים שבנינו בעמל כה רב, חיות פרא, שתשמשנה כאטרקציה למבקרים. או בקיצור: הלונה פארק שלנו הופך אט אט לספארי.

במסגרת גן החיות החדש, נוכל להתאים לעצמנו מופעי חיות שונים להנאת הקהל. מדובר לא רק בקביעה ש'הנה, עכשיו יש מופע חיות', אלא גם באפשרות ממשית לקבוע את תנועת החיות, איך ולאן הן תקפוצנה, וכו'. עוד יהיו פינות ליטוף, חנויות, אנשי צוות חדשים שנוכל להוסיף וכו'. כמובן, עלינו לקחת בחשבון שלעיתים החיות תברחנה, ויהיה עלינו לרדוף אחריהן ברחבי הפארק עד שנכניע אותן בעזרת חיצי הרדמה.
הורדה:
http://uploading.com/files/88125c6c/...e_HoRaDot.NeT/
http://shareflare.net/download/3332....RaDot.NeT.html

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה